לימודי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת UPJS סלובקיה, קושיצה. מסלול מיוחד שנבנה עבור סטודנטים ישראלים.

אם אתם במהלך תואר ראשון בפסיכולוגיה, טבעי להתחיל לחשוב כבר מה הצעד הבא. המסלול להסמכה כפסיכולוג או פסיכולוגית קלינית בישראל קשה, ארוך, ויקר. רבים מתחילים לחשוב על מסלולים חלופיים, לדוגמה תארים אחרים (קרימינולוגיה קלינית, עבודה סוציאלית קלינית וכדומה) או ללכת על תואר שני בפסיכולוגיה קלינית בחו"ל.

פלייר לימודי תואר שני בפסיכולוגיה בחול
פלייר לימודי תואר שני בפסיכולוגיה בחול

הבחירה בתואר שני בפסיכולוגיה קלינית בחו"ל מפתה. במקרים רבים, הקבלה לתוכנית קלה יותר, הלימודים או תנאי המחייה במקרים רבים זולים יותר, ובנוסף מקבלים חוויה חדשה של מגורים במדינה זרה למשך כמה שנים.

אך האופציות רבות כמספר המדינות, וקשה לדעת במה לבחור. עודף האפשרויות עלול לגרום לתחושה של עומס ובלבול.
כאן נסקור לימודי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית בסלובקיה, באוניברסית UPJS שבעיר קושיצה.

פקולטה.לפסיכולוגיה.UPJS.סלובקיה.תואר.שני.בפסיכולוגיה.קלינית

על התוכנית

psychology

לימודי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת UPJS אורכים שנתיים וכוללים כתיבת תזה. התוכנית הוקמה על ידי ארגון IMS כמסלול לימודים מיוחד לסטודנטים ישראלים.
הלימודים מתקיימים באנגלית ותוכנית הלימודים מותאמת עבור ישראלים. פרופסור יהודית הראל מאוניברסיטת חיפה (הידועה בתחום הקליני וההתפתחותי) מלווה את התוכנית, בשיתוף עם דיקן התוכנית, פרופסור לובס לאדיסלאב ופרופסור פאנקובה רנטה.

תנאי הקבלה

icon diploma

אין צורך במבחן מתא"ם לקבלה לתוכנית. מה כן צריך?
תואר ראשון בפסיכולוגיה או מדעי ההתנהגות, מעבר של ראיון אישי (אשר מתקיים בישראל), והגשה של מספר מסמכים. בנוסף לגיליון הציונים מהתואר הראשון, תצטרכו להגיש שתי המלצות (אחת אקדמית ואחת מעשית) ולכתוב סיפור חיים.

למה לבחור בסלובקיה?

like

אוניברסיטת UPJS מציעה מסלול לימודים מותאמת לדרישות של משרד הבריאות הוועדה המקצועית לפסיכולוגיה קלינית. זהו המסלול היחידי באירופה שנבנה עבור סטודנטים ישראלים ועובר שינויים ועדכונים בהתאם לדרישות בארץ.

עלות הלימודים

coin

שכר הלימוד הוא 4500 יורו לשנה והלימודים אורכים שנתיים (ארבעה סמסטרים).

על מבנה הלימודים

במהלך הלימודים יערכו קורסים בנושאים הכוללים פסיכולוגיה קלינית, פסיכודיאגנוסטיקה של ילדים ובני נוער, סטטיסטיקה, פסיכיאטריה ופסיכופתולוגיה, מיניות אנושית, פסיכותרפיה, ועוד. התוכנית עונה על כל הדרישות האקדמיות של משרד הבריאות מלבד הפרקטיקום, כך שאין צורך בהשלמות אקדמאיות. את הפרקטיקום ניתן להשלים בעת החזרה לישראל.

תואר.שני.בפסיכולוגיה.קלינית.בסלובקיה.2

על העיר

קושיצה (Košice) היא העיר השנייה בגדולה בסלובקיה וקרובה לגבול עם הונגריה. למרות שהמדינה שנייה בגודלה בסלובקיה, היא עדיין קטנה יחסית. ניתן להגיע לרוב המקומות ברגל, באופניים, או בתחבורה הציבורית היעילה ברחבי העיר.

העיר מוקפת יערות ואגמים ומושלמת לטיולים. קל להגיע מקושיצה לטייל בשאר סלובקיה או הונגריה ומדינות אירופאיות אחרות.

עלות המחייה בקושיצה זולה בהרבה מתל אביב. לפי האתר Numbeo אשר משווה עלויות מחייה של מדינות, שכירות בקושיצה נמוכה ב-62.96% מתל אביב, המחירים של קניות בסופר נמוכים ב-50.87%, והמחירים של מסעדות נמוכים ב-57.33%.

יש בעיר מספר אוניברסיטאות וחברות היי-טק, ולכן תמצאו צעירים רבים מכל העולם אשר מתגוררים בעיר. יש בקושיצה גם קהילה יהודית קטנה, עם מטבח ובית כנסת פעיל בשבתות ובחגים.

על האוניברסיטה – Pavol Jozef Šafárik University

אוניברסיטת Pavol Jozef Šafárik University) UPJŠ) מדורגת מדורגת בין מוסדות החינוך ומדעיים החשובים ומוכרים לא רק בסלובקיה אלא גם באירופה כולה. האוניברסיטה נוסדה בשנת 1959 ולומדים בה כ-1,300 סטודנטים בינלאומיים בשנה.

מאז 2006, האוניברסיטה פועלת בשיתוף פעולה עם IMS ישראל, אשר פועלת בשיווק וליווי סטודנטים ישראליים במהלך לימודים בתוכניות הרפואה, וטרינריה, ותואר שני בפסיכולוגיה באירופה. מפעילה קורסי מכינה בישראל לתוכניות הרפואה והוטרינריה באירופה.

לימודים.בחול.סלובקיה.קושיצה.מפת.העיר

השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם