עזרה לסטודנטים חדשים לעבור את תהליך הרישום באופן קצת יותר מובן ונעים. 
חשוב: בזמן הקורונה קוראים הרבה שינויים. על הסטודנט לוודא שהמידע עדכני. לקבלת עזרה והכוונה ניתן לפנות לאינגריד.

קבוצת עדכונים של IMS בוואטסאפ – קישור

מסמכים שצריך להגיע איתם:

  1. טופס רישום מלא לקבלת אשרת שהייה. את הטופס מקבלים מIMS או אפשר להדפיס אחרי שנרשמים לפגישה באתר של המשטרה: קישור. חייבים לקבוע תור מראש כדי להגיע למשטרה. שימו לב שכרגע אין תורים פנויים- יש לנסות כל יום אחרי השעה 21:00 ולבדוק אם התפנה תור.
  2. 2 תמונות פספורט צבעוניות זהות
  3. דרכון
  4. טופס המוכיח את סיבת הבקשה – במקרה שלנו: אישור לימודים בסלובקית חתום ע"י הדיקן.
  5. אישור שאין עבר פלילי – תעודת יושר עם אפוסטיל.
  6. אישור מהבנק – מבקשים בבנק אישור שצריך להביא FOREIGN POLICE )כל בנק גובה תשלום אחר על הטופס)
  7. הכל צריך להיות מקורי

התהליך:

  1. מגישים את הבקשה
  2. המשטרה מחזירה תוך 30 ימים תשובה 
  3. אחרי שקיבלתם אישור צריך לעשות בדיקה רפואית
    1. קובעים במייל הזה: occh@unlp.sk
    2. או בפלאפון(עדיף מייל): 421556152204
    3. מומלץ לקבוע מראש. כלומר: כאשר סיימתם עם המשטרה והגשתם את הבקשה, תתנסו לקבוע חודש קדימה, לוקח להם כמה ימים לענות למיילים.
    4. עלות הבדיקה הרפואית: 120 יורו
    5. יש לחכות 7 ימים לתוצאות ולהגיע שוב לקחת אותם – הנושא עוד בבדיקה, אם הנהלים השתנו עם הקורונה
  4. איך מביאים את הבדיקה הרפואית עדיין בבדיקה- כנראה צריך לקבוע תור מחדש. אפשרות השארת המסמך במעטפה בתחנה עדיין בבדיקה. (מגיעים לתחנת המשטרה עם הבדיקה הרפואית ומגישים אותה בדלפק בקומה הראשונה במעטפה עם פרטים מזהים: שם מלא, תאריך לידה מלא וMEDICAL CHECHUP)

מה קורה שמגיעים למשטרה

  • תגיעו עם סבלנות, מים מטען ומשהו לנשנש למקרה וזה יקח יותר ממה שצריך.
  1. קודם כל אתם צריכים לקבוע תור באתר מראש: קישור
    1. בסוף הרישום תקבלו PIN לתור שלכם. חשוב לרשום אותו.
    2. כתובת המשטרה: Trieda SNP 35
  2. מגיעים לתחנה, נכנסים פנימה ויהיה מישהו עם רשימת שמות שבודק נכנסים, תגידו לו שיש לכם תור ותראו לו את קוד הPIN שקיבלתם (תגיעו עד רבע שעה מהתור שלכם, הוא לא יכניס אם תגיעו מראש)
  3. תעלו קומה אחת למעלה והמשיכו בצד שמאל. תגיעו למכונה שמדפיסה את התור
IGMJ9q eJb wYlYi1SAs6xkxX9qcppZTPDhWL6CePcKriXQgfYln NITBpj2yKq8KPlSBcUoCXTyH53xZP7 d5IMe3Zd57osYgjF58yJYq06UNiVObP1cg45gF11vWkHsE0AYAb
  1. לחצו על אנגלית ואחרי זה על רישום אונליין ותזינו את הPIN שלכם.
kAmsbiHKzepf8eOxb2nLVk4BEPXZIphRLu1CLXsQmf8HEsGeMFw0ZqovbmVEUdxZHCW EmVNoY46UdTxXjnqlcbcNPtTlmIQbVqTudY7vujcPIhAFHgv FAyNGlOvtcTDOVIXRuI
  1. המשיכו פנימה ותמתינו ליד שתי הדלתות האחרונות. המספרים שנכנסים הם לא בסדר עולה אלא אקראי(אולי יש להם איזה סדר משלהם) מה שאומר שאתם צריכים להיות קשובים למספרים ולהיות מוכנים להיכנס.
  2. לקיצור התהליך מומלץ לשלם על השירות מראש במכונה שליד החדרים, המכונה הזאת מקבלת רק אשראי אם תרצו לשלם במזומן יש מכונה בכניסה לקומה ובקומה הראשונה.
    1. הסבר מה ללחוץ במכונה. 
iWE9d3iEpQAV24GhqK5gNMIhxv4pcVLMrh1 387q20aDL I8d4S3tGQdoLLAWshYaRv 7KqRxORTCX3MrJViUrgvwsQPp4T6oW3OgxLq aYbKwCCIbWERwmw NZ9 89ehRUywy
FKD Ow osuJuBwrWzddCrgPKc4fG aPFNfiJJB y
  1. במידה ואתם רוצים לקבל את הכרטיס לדואר בבית אתם צריכים לשלם עוד תשלום. (המלצה לא רשמית: אם אתם לא רוצים לעבור את כל תהליך הרישום, ההמתנה וההגעה לתחנה שוב- ממליצים לעשות את זה עם השירות של הדואר)
    1. מה לוחצים במכונה: (מזינים 553)
VeCe3 mhvPUw ZkcvZk QQUcbv f22CV LdTMaHyO ZzIH8EcL1VRd9Yc8YArhrKqFliycXVa2l1wWt38lsblIPUGGaFvild SWsY 8X4Kv pa0yeJjHZEL0uDiByVQQSd1Oz53h
PlWtkFcim1QiUFN1w IS7 S5rCcjkHb
  1. אחרי שקיבלתם את שני התשלומים(אם התשלום עבר בהצלחה אתם מקבלים תדפיס עם בר קוד ותדפיס עם הקבלה). אתם מחכים למספר שלכם ליד שתי הדלתות. כשנכנסים מגישים את כל המסמכים ומחכים. אם נכנסתם לחדר שיש בו גם מכשור ביומטרי אז יצלמו אותכם ויקחו טביעות אצבע. אם לא תצטרכו לצאת ולחכות שוב בחוץ ליד שתי הדלתות עד שיקראו למספר שלכם עד שיתפנה חדר עם מכשור ביומטרי.