לימודי וטרינריה באוניברסיטת SGGW וורשה, פולין, בשפה האנגלית

סטונדטים לרפואת וטרינריה מטפלים בסוס
לימודי.וטרינריה.בחול.באנגלית.2

לימודי וטרינריה

חולם/חולמת על לימודי וטרינריה? רבים נמשכים לתחום הוטרינריה אשר מאפשר להם לעבוד עם בעלי חיים, וגם ליהנות משכר גבוה. אך בעוד רבים חולמים לעסוק בוטרינריה, רק כמה עשרות סטודנטים כל שנה מוצאים מקום בבית הספר לרפואה וטרינרית ברחובות, שהוא בית הספר היחיד בארץ ללימודי וטרינריה. אך לא חייבים לוותר על החלום, אם לא התקבלתם לפקולטה לחקלאות, עדיין עומדת בפניכם האפשרות של לימודי וטרינריה בחו“ל באנגלית.

תנאי קבלה

אחת הסיבות המרכזיות מדוע לבחור בלימודי וטרינריה באירופה היא תנאי הקבלה. בית הספר לרפואה וטרינרית מעמיד תנאי קבלה נוקשים. לצורך קבלה ללימודי וטרינריה בישראל יש צורך בתואר ראשון באחד התחומים: רפואה, חקלאות, רפואת שיניים, מדעי הרפואה/המעבדה, רוקחות, ביוטכנולוגיה, פסיכוביולוגיה או מדעי הטבע. יש צורך בציון ממוצע של 85 לפחות בתואר הראשון וציון פסיכומטרי של 600 לפחות. קחו בחשבון שמספר הסטודנטים מוגבל, וכאשר ישנו עודף ביקוש עמידה בתנאי הסף אינה מבטיחה קבלה ללימודים.

לעומת זאת, לימודי וטרינריה בחו“ל מאפשרים לכם ליהנות מתנאי קבלה נוחים יותר. והם:

  1. תעודת בגרות
  2. מעבר של מבחן כניסה בביולוגיה וכימיה.

לימודי וטרינריה פולין מתקיימים באוניברסיטת ורשה למדעי החיים SGGW, מוסד לימודים מוכר ובעל היסטוריה של למעלה ממאתיים שנה! התכנית לרפואה וטרינרית מוסמכת על ידי האיגוד האירופי למוסדות לחינוך וטרינרי (EAEVE).

לימודי.וטרינריה.בחול.באנגלית.SGGW

לימודי וטרינריה פולין

לימודי וטרינריה בחו“ל באנגלית מאפשרים לכם ללמוד באווירה אחרת. אתם צפויים ללמוד באווירה בינלאומית עם סטודנטים ממדינות רבות, ולשלב לימודים עם חוויה של מגורים בחו“ל. אמנם הגעתם על מנת ללמוד, אך אתם צפויים לעבור תקופה נהדרת וליצור רשת של קשרים בינלאומיים עם חבריכם הסטודנטים הזרים.

הלימודים מתקיימים בוורשה, עיר הבירה והעיר הגדולה ביותר בפולין. ורשה היא עיר היסטורית ותיירותית, מרכז העיר ההיסטורי הוכרז כאתר מורשת עולמי ותיירים רבים מבקרים בו. העיר ורשה נחשבת לבירת התרבות והחינוך ופועלים בו מוסדות חינוך רבים המושכים סטודנטים ממדינות רבות, מה שמעניק לעיר ולמקומות הבילוי אווירה צעירה וקוסמופוליטית. שכר הלימודים בפולין גבוה יותר משכר הלימוד בארץ, אך עלויות המחיה בפולין נמוכות יותר מאשר עלויות המחיה בישראל וביתר מדינות אירופה.

לימודי.וטרינריה.בחול.באנגלית.SGGW

השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

firstname
lastname