תיאור תוכניות הלימודים באוניברסיטת UPJS ושיתוף הפעולה עם חברת IMS.

על האוניברסיטה וIMS

אוניברסיטת פאבול ג'וזף ספאריק (UPJS), מהווה חלק מאזור אקדמי היסטורי של העיר קושיצה בסלובקיה, והוא אחד המוסדות החינוכיים המדעיים הבולטים במרכז אירופה. לאוניברסיטה היסטוריה ארוכה של הצלחות אקדמאיות. היא מורכבת מהפקולטות לרפואה, מדע, משפטים, מנהל ציבורי והפקולטה ללימודי אמנויות. ומארחת מעל 7,300 סטודנטים, מתוכם 1,300 סטודנטים בינלאומיים כמידי שנה.

IMS ו- UPJS

עובדים בשיתוף פעולה הדוק מאז 2006 כדי להפוך את הלימודים ברפואה כללית ורפואת שיניים המוצעים לסטודנטים פוטנציאליים, לעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר.

אוניברסיטת UPJS בעלת הכרה בינלאומית. UPJS חברה באיגוד האוניברסיטאות האירופי היוקרתי (EUA), איגוד מוביל ובעל השפעה בחינוך האוניברסיטאי ברחבי העולם. ל- UPJS דירוג מצוין ב"דירוג האוניברסיטאות לפי ביצועים אקדמיים וב"דירוג האוניברסיטאות המקצועיות בעולם RankPro".

UPJS.building.main

לימודים בUPJŠ

UPJŠ מציגה מעמד מוביל בתחום ההשכלה הגבוהה בסלובקיה, בהתבסס על המחקר המוכר שלה בעולם. מעמדה נראה גם בך שהועדה להשכלה גבוהה כללה את UPJS בין ארבע האוניברסיטאות המדעיות והמחקריות המשמעותיות ביותר בסלובקיה. הדברים המרכזיים בסדרי עדיפויות של האוניברסיטה הן להבטיח כי כל התארים שנלמדים ב UPJSבקושיצה מבוססים על מחקר באיכות גבוהה ובראשות צוותים של מורים מלומדים מקצועיים שמלמדים את הנושאים באופן מקצועי. צוותי UPJS מנסים לחשוף את התלמידים במהלך הלימודים לטכנולוגיות המכשור הניסיוני החדישות ביותר, לטכנולוגיות המידע והתקשורת העדכניות ביותר, ולשיטות החינוך החדשניות שעשויות לשמש לאחר מכן בעיסוקם.

UPJS מציעה בסך הכל 164 תוכניות לימוד בשנת 2017 מתוכם 96 תואר ראשון, 64 תואר שני, ו4 תארי דוקטורט, 10 מהן נלמדות בשפה האנגלית.

UPJS.inside.building.3

תחומי הלימוד באוניברסיטת UPJS

פאבול יוזף שפאריק קושיצה (UPJS) מדורגת בין מוסדות החינוך ומדעיים החשובים ומוכרים לא רק בסלובקיה אלא גם באירופה כולה. כיום, האוניברסיטה מורכבת הפקולטות לרפואה, מדע, משפט, מנהל ציבורי, הפקולטה לאומנויות המלמדים רופאים, מומחים במדעי הטבע, מתמטיקה ומדעי המידע, מורים, אנשי מקצוע משפטיים, מומחים למנהל ציבורי, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, מדעני פוליטיקה, היסטוריונים, מתרגמים ומתורגמנים, מומחים בשפה האנגלית ובלשנות, מלגות ספרותיות ותרבויות של המדינות דוברות האנגלית, לימודי מגדר מומחים לפילוסופיה, אתיקה יישומית, לימודי תקשורת המונים, מורים לסלובקים, אנגלית, שפות לטיניות וספרות, פסיכולוגיה במתכנתי לימודים כפולים. לבוגרי אוניברסיטת UPJS יש יתרון מצוין הן בסלובקיה ובאירופה כולה.

UPJS.building

השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

firstname
lastname