תוכנית לימודי רפואה מיוחדת המציעה להתחיל שנה ראשונה בארץ ולהמשיך משנה שניה בסלובקיה

לימודי רפואה בחו"ל עם IMS

לרופא סמכויות רבות, כמו גם היכולת להצלת חיים- ובהחלט יש סיבה טובה לכך שמדובר במקצוע מבוקש ביותר, בארץ ובעולם. מלבד היותו של הרופא חלק מעולם הרפואה המרתק, תחושת השליחות והסיפוק שבכל יום עבודה- הופכות את המקצוע לנחשק עוד יותר. לימודי רפואה בישראל מתקיימים בשישה פקולטות לרפואה באוניברסיטאות ברחבי הארץ- בהן מספר המקומות מוגבל והביקוש גדול. אבל, אם לימודי רפואה הם חלומכם מאז ומעולם, חשוב שתדעו שעומדות בפניכם אלטרנטיבות נוספות ולא פחות מקצועיות כמו לימודי רפואה בסלובקיה באנגלית!

לימודי.רפואה.סלובקיה.קושיצה

תנאי קבלה

על המועמדים ללימודי רפואה בחו"ל לעמוד בתנאי קבלה- אך אל דאגה, בהחלט מדובר בתנאי קבלה הוגנים ונוחים: 

  1. זכאות לתעודת בגרות.
  2. מעבר מבחן בביולוגיה וכימיה.

כדי להתקבל לאחד ממסלולי לימודי הרפואה בישראל, בשלב הראשון, יש צורך בממוצע בגרויות גבוה- וציון פסיכומטרי העומד בממוצע על כ-730, תנאי הקבלה משתנים בין מוסדות הלימוד השונים. השלב השני כולל מבחני כניסה ממוחשבים וראיונות אישיים, אשר מטרתם היא לבחון את התאמת המועמד.

גם אלה המאמינים כי ביכולתם "כל מה שצריך" כדי להתקבל כסטודנטים מן המניין ללימודים בארץ, במקרים רבים בוחרים בלימודי רפואה בחו"ל במטרה לחסוך זמן יקר- הזמן הנדרש לשיפור בגרויות, או משך קורס ההכנה עבור המבחן הפסיכומטרי (במווצע שלושה חודשים) לדוגמא.

תהליך הרישום ללימודים בישראל נעשה בשפה העברית כמובן, שזה בהחלט יתרון גדול. אבל, אם בחרתם בלימודי רפואה באירופה באנגלית, באחד המסלולים המומלצים שלנו ב- IMS רפואה– הצוות המקצועי שלנו ישמח ללוות אתכם! ליווי בעברית ויחס אישי החל משלב ההרשמה ואפילו עד לסיום הלימודים- יהפוך את כל התהליך ליעיל ופשוט!

לימודי.רפואה.סלובקיה.קושיצה

משך הלימודים ומסלול הכרת עולם הרפואה

משך לימודי הרפואה הוא 6 שנים- גם בארץ וגם בחו"ל. אפשרות ייחודית נוספת, היא שילוב בין לימודי רפואה בחו"ל ללימודים בארץ, במסלול הכרת עולם הרפואה של IMS רפואה:

משנת 2012, פועל בהצלחה מסלול לימודי רפואה ישראל סלובקיה המאפשר לסטודנטים ישראלים, להתקבל ישירות לשנה ב' לתכנית הרפואה הכללית של אוניברסיטת  UPJŠ בסלובקיה. בשנה הראשונה, בארץ, כוללת תכנית הלימודים הייעודית קורסים בביולוגיה, כימיה, פיזיקה, אתיקה, רפואה חברתית, טרמינולוגיה רפואית ועוד. כמו כן, כוללת התכנית הכנה למבחני הכניסה בביולוגיה וכימיה בשפה האנגלית- המבחן עצמו יתקיים בישראל, בסיום שנת הלימודים. סטודנטים שסיימו בהצלחה את הקורסים ועברו את מבחן הכניסה, יוכלו להתחיל בשנה ב' באוניברסיטת UPJŠ בסלובקיה, בכפוף לאישור המוסד.

גם בשנה ו', השנה השישית, עבור הסטודנטים בתכנית הכרת עולם הרפואה- מסלול לימודי רפואה ישראל סלובקיה, קיימת אפשרות ללימודים קליניים בבתי חולים בישראל, בכפוף לאישור האוניברסיטה.

UPJS.building

אוניברסיטת UPJŠ

אוניברסיטת UPJŠ על-שם פאבול ג'וזף ספאריק, הנמצאת בעיר קושיצה שבסלובקיה, מדורגת כאחת ממוסדות החינוך והמוסדות המדעיים החשובים והמוכרים בסלובקיה ובאירופה כולה. כמו כן, אוניברסיטת UPJŠ חברה באיגוד האוניברסיטאות האירופי היוקרתי ה- EUA. מדי שנה, לומדים ב- UPJŠ כ-7,300 סטודנטים, מתוכם כ-1,300 סטודנטים בין-לאומיים.

ל- IMS רפואה קשר הדוק עם אוניברסיטתUPJŠ  וחזון ברור- להפוך את כל הקשור בלימודי רפואה ישראל סלובקיה לנגיש ונעים עבור הסטודנטים הישראלים, תוך כדי שמירה על הסטנדרטים הבין-לאומיים הגבוהים, בהם עומדת אוניברסיטת UPJŠ ותוכניות הלימודים אותן היא מציעה.

העיר קושיצה, סלובקיה

קושיצה היא בירת המחוז הדרומי של מזרח סלובקיה והעיר השנייה בגודלה בה, עיר תרבות צעירה, בה מתגוררים כ-240,000 תושבים בלבד.

קושיצה אטרקטיבית ביותר לסטודנטים! סגנון חיים נוח ניתן למצוא בקלות, עם הוצאות מחיה אטרקטיביות ביחס לישראל ומקומות שונים ברחבי אירופה- העומדות על כ-800 עד 1000 יורו בחודש. בנוסף, העיר ידועה בפעילויות תרבות וספורט לרווחת תושביה- ואף נמצאת במרחק נסיעה קצר מהרי הטטרה המפורסמים, פארקים לאומיים נוספים ואתרי טבע עוצרי נשימה, אשר יספקו מנוחה קצרה ורגיעה משגרת הלימודים התובענית.

כמו כן, לעיר קושיצה תחבורה ציבורית יעילה לכל רחבי אירופה, שדה תעופה בין-לאומי וגישה נוחה לשדות תעופה נוספים- ברטיסלבה שבסלובקיה ובודפשט שבהונגריה.

לימודי רפואה באירופה באנגלית בעיר קושיצה, כמו לימודי רפואה בחו"ל נוספים, מאפשרים חוויה סטודנטיאלית מהנה בה לוקחים חלק סטודנטים רבים מרחבי העולם!

IMS רפואה היא סוכנות מובילה המתמחה בייעוץ וליווי אישי למועמדים פוטנציאליים ללימודי רפואה בחו"ל: רפואה כללית, רפואת שיניים, פסיכולוגיה ווטרינריה. IMS רפואה נוסדה ב-2006 במטרה וחזון ברורים: לאפשר לאנשי המקצוע של העתיד להגשים את החלום- קריירה במקצועות הרפואה.

אז אם גם אתם מתעניינים בלימודי רפואה בסלובקיה ומסלול הכרת עולם הרפואה מעניניין אותכם, מוזמנים להשאיר פרטים באתר ויועצת לימודים תחזור אליכם בהקדם

לימודים.בחול.סלובקיה.קושיצה.מפת.העיר

על IMS ישראל – לימודי רפואה באירופה באנגלית לסטודנט הישראלי

IMS רפואה היא סוכנות מובילה המתמחה בייעוץ וליווי אישי למועמדים פוטנציאליים ללימודי רפואה בחו"ל: רפואה כללית, רפואת שיניים, פסיכולוגיה ווטרינריה. IMS רפואה נוסדה ב-2006 במטרה וחזון ברורים: לאפשר לאנשי המקצוע של העתיד להגשים את החלום- קריירה במקצועות הרפואה.

אז אם גם אתם מתעניינים בלימודי רפואה בסלובקיה ומסלול הכרת עולם הרפואה מעניניין אותכם, מוזמנים להשאיר פרטים באתר ויועצת לימודים תחזור אליכם בהקדם.

השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

firstname
lastname